Tankar inför kvalserien del 2 av 2

Vi slänger oss direkt in i handligen ...

Rögle: Blir svåra att tass med nere i skåne. Har ett slagkraftig lag o jag anser att man är fullt kapabla att rubba de flesta på hemmaplan. Styrkorna ligger enligt mig i målvaktsspelet men även så klart finns jue världsbacken Kenny Jönsson. Sen har ju Rögle ett psykologiskt övertag på lokalkonkurrenten Malmö inför allvaret, hur mycket betyder det? Jag tror att Rögle kan vara hotet mot min tippning av Malmö som tvåa men jag tror även att Malmö vinner mot Rögle när det väl gäller !
Vart slutar Rögle i kvalserie tabellen ? 5:a

Mora:
Ja vad säger man ? Kan inte skriva så mycket posetivt om denna förening, hjärtat säger bara en sak... Mora ska ner nu. Bra målvaktsspel kan jag väll säga iaf. Men jag håller mig till denna text.
Vart slutar Mora i kvalserie tabellen ? 3:a

Leksand:
Leksands IF ska tillbaka till finrummet, vi ska tillbaka där vi ska vara och det är nu vi tar steget. Nyckeln till framgång är självklart Belfour men det återkommer jag till. Backarna måste höja sig något snäpp, eller i alla fall några av dom. På forwards sidan finns kapacitet och det kommer skapas chanser, nu måste vi bara sätta dit dom också ! Enligt de senaste rapporterna jag fått har Belfour hittat formen o är omöjlig på träning. Om han är frisk går Leksand upp !
Vart slutar Leksand i kvalserie tabellen ?1:a
image10
Ed Belfour

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0