Måndag morgon

När klockan ringde gick upp med vetskapen att jag ska ut på långpass lite senare under dagen. Hoppet om sol o fint väder fanns jue också, men vad får jag ? snö... blää
Menmen, man får väll ta det helt enkelt.

Barcelona tappade poäng igår och misslyckades att spela in de maximala 3 poäng som var möjligt till Real.

Nu fick jag en sån dära rysning i kroppen när jag kom o tänka på kvalserien för typ 1000 gången redan idag, fan va skoj det ska bli !

image9
Känner mig lite fel idag ...

Ikväll blir det att se Modo-Timrå, en måste match för Modo ! ska bli skoj att se ...

Nej nu ska jag försöka trycka i mig lite frukost o sen pallra mig ut o träna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0