Lördag

Efter duschen, en macka och just nu tittandes på "Ring tv4!"

Träningen idag kändes bra, riktigt bra och just nu känns det som om jag kommer närmare o närmare där jag någon gång var, fortfarande är vägen lång men jag kommer ...

Under gårdagen blev det lite kaffe, smörgåstårta och även lite vanlig tårta hemma oss födelsedagsbarnet Jens Hallblom. Det är aldrig fel med kaffe alltså, fick mig även någon snaps ska tilläggas.

Idag är det lite mer kalasande oss jens med en lite mer festlig klang där förmodligen inte alkoholen blir för påtaglig hehe.

Jag kommer tyvärr missa Reals match ikväll, men det blir att spela in den o se den senare under natten eller imorgon bitti. Ska "chippens" Deportivo kunna hota Real ? Min far tror det och en 1 på lången blev ett faktum från hans sida.

Bandyfinalen kommer idag också klockan 15 ! En klassiker som kan bli skoj att se ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0