Kväller

Till en början kan jag bara säga att jag göra sitt livs misstag är så jävla vädelöst ! ......

Blev att se Modo-Timrå idag. En skaplig match men första perioden var inge vidare om ni frågar mig. Andra men kanske framför allt tredje tog lite fart o framför allt blev det lite spänning o fart ! Krizan är inte 100 med på banan, tror dock att han spikar igen på ett bra sätt imorgon.

Challe Berglund är lite gladare vid intervjumikrofonen den senaste tiden, om det beror på laget framgånger eller den skit han fick för sitt extremt dåliga uppträdande tidigare ska man låta vara osagt. Dock säger jag att det är lättare att vara glad i framgång eller vad säger man om Ronaldinho? Mannen som alltid log, för det första kanske hans utseende gör att han ser gladare ut än vad han kanske är ... Men han är inte lika leende som förut heller !

Blev att starta en ny save på fm idag. QPR i engelska andra divisionen fick det bli, hoppas jag kan få ett bra flyt bara !
För övrigt den klubb i världen som just nu kanske kan hosta upp mest pengar !

100 höjdare var det jue frästen också under kvällen. Riktigt grymt alltså o speciellt domdära riktigt kåta pensionärerna. Ett bevis på att man aldrig blir för gammal för egentligen vad som helst.

Skulle kanske tävlat under morgondagen eller ja det är jue snart idag om jag tänker efter. Min fot känns bra men tycker det är onödigt att springa 8km bara asfalt, synd när det är på hemmaplan i Grycksbo men det får bli träning istället.

Nej nu blir det sängen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0