Hallo där Pär Hansson !

Jag greppade telefonen o ringde upp en bekant människa för att höra senaste nytt.

Pär Hansson född o uppväxt i Grycksbo. Just nu jobbandes i Sälen som säsongsarbetare.

Ska man säga något om Pär kan man säga att en extrem fotbollstalang försvann när Pär hittade alkoholen :P
Stort Leksands hjärta ska också tilläggas !

image7
Ölen i högsta hugg !

Hejsan Pär ! Vad gör du ? - Jag sitter o skiter och dricker öl ! Det blir att se arvingarna ikväll.

Du är ju säsongsarbetare i sälen, när är den säsongen slut ? - Jag åker hem om cirka en månad

Hur trivs du ? - Jag trivs kanon ! Jag kommer tillbaka nästa år.

Leksand står ju inför en kvalserie, blir det att se några matcher ? - Jag har inte fått tag på några biljetter, vaknade klockan 11 dagen de släpptes så det var ju försent.

Bloggandet da ? - Det har jag i stort sett lagt ner, det finns så mycket annat att göra ... öl tex haha

Slutligen, vad händer i sommar ? - I sommar blir det att jobba i Rättvik på hotell Lerdalshöjden. Har anställning mellan Maj och September sen får vi se om det blir någon fortsättning.

Då tackar bloggen Pär för att jag fick ringa o störa. Hoppas kvällen blir fin o att arvingarna dominerar på scen ikväll!



Kommentarer
Postat av: Karin

Lilla söta lillebror:) *sakna lite*

2008-03-17 @ 15:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0