Ett tag sen sist

Vet ej varför men har inte blitt något skrivande de senaste dagarna. Under tiden har Leksand hunnit med att vinna två matcher, varför skriver du inte för Pontus ? Bryr du dig inte om Leksand och hockeyn ? Det handlar inte om det, har bara inte blivit något skrivande. Kanske är jag för uppslukad i hockeyn ? Ja vem vet !

Det ser ut som om Leksands målskytte kanske har lossnat lite. 9+5  i mål de senaste matcherna.

Men jag ska försöka skärpa mig med skrivandet ... för jag vill leverera ! Jag vill vara en läsvärd blogg.

Imorgon är det så dax för daladerby ! Mer om det kommer senare idag.. Nu ville jag bara visa att jag lever ! =)

Nu blir det att se lite hockey (Timrå-Hv71) ställning i skrivandets stund 0-1 !


Kommentarer
Postat av: Backeman

En blogg behöver inte producera flera inlägg om dagen för att vara läsvärd. Har bara följt den ett kort tag och jag tycker du skriver mycket tänkvärt. Håll dig till kvalité istället för kvantitet :)

Keep it up!

2008-03-28 @ 20:57:03
Postat av: Pontus

Backeman

Tack så mycket, det värmer =)

2008-03-28 @ 21:10:59
URL: http://pontustankar.blogg.se
Postat av: Donga

Bättre Sent än aldriG eller?;)

2008-03-29 @ 12:58:27
Postat av: Pontus

Donga

Haha, ja det är helt sant ! kloka ord herr Hallblom

2008-03-29 @ 14:32:37
URL: http://pontustankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0