Dagen efter ...

Ja nu sitter jag o bloggar från jens bärbara dator från familjen hallbloms kök.

Idag har jag, jens, mia, fredrik och julija vart ut på äventyr. Mer om detta senare under dagen eller morgondagen med bilder osv ...

Gårdagen var en mycket trevlig tillställning med mat, dryck och melodifestivalen. Men vann verkligen rätt låt? jaja det lär jue visa sig i den stora finalen. Det blev krogen med Julija och Mia men inte var det någon vidare grej det eller, jag har svårt att roas på krogen nuförtiden alltså !

Jag skulle ha tränat under dagen men det blev inget med den varan, lite ont i foten satte stopp för mig.

Under gårdagens middag fick jag lära mig ett nytt sätt att äta tacos på, det var John Ohlsson som införde "tefatet"
Det bygger på mjukt bröd, alla saker man ha på och mjukt bröd på igen vilket medför att det blir en väldigt sannsad form av ätning. Grymt bra !

Återkommer senare ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0