Äntligen dags igen !

Hej på er igen som sagt. Efter en lång tids frånvaro, en för lång tids frånvaro är jag tillbaka igen. Som sagt har jag inte alls haft lusten att skriva pga lite personliga saker. Jag kanske inte är helt redo nu heller men måste försöka skriva av mig lite iaf.

Ny adress o varför ? Ganska enkelt svar faktiskt, blogg.se ger möjligheten till mer statestik osv. Nu kanske blogger också hade någon sådan funktion men i så fall märkte inte jag av den.

Till er som frågat om jag fortfarande lever är svaret ja ! =) Jag har inte kollat kommentarer eller någonting så jag har vart helt avskärmad från hela cirkus pontusgustavsson.blogspot.com

Men nu finns suget att bjuda på bokstäver, bilder och lite annat smått o gått. Planer finns men kommer göra en slowstart för att se om ni läsare fortfarande finns kvar o har hittat till sidan. Men jag ger det några veckor för som en mycket vis man sa "Rom byggdes inte på en dag, det gör inte pontustankar.blogg.se heller"

Under denna tid jag inte skrivit har jue Leksand trallat på, jag tänker inte gå in på några detaljer kring det som redan varit mer än att jag tycker det bara sett bättre o bättre ut mot slutet.

När det gäller nuet da ? Alltså jag kan bara säga världsklass alla fans, vilket drag kring hockeyn !
Det är mäktigt o det är faktiskt så att det faller en tår bara för allt stöd klubben har och fyfan va vi ska stötta killarna !

Mycket mer Leksand kommer imorgon o framöver ...

Under denna period har även Real Madrid hunnit krossa Valladolid, tappat i ligan för att sedan dra ifrån igen, nu tror jag det bär hela vägen !

Jag har även kommit igång med min sattsning tillbaka o hör o häpna, jag har vart frisk i mer än en måndag i sträck... är jag sjuk ? :P

Kort o gott är det mycket jag missat att skriva om, dock ska jag försöka leverera i framtiden istället !

image1
Jag är tillbaka och vi ska kriga oss tillbaka till eliten !

Kommentarer
Postat av: trogen

Skönt att du är tillbaka Pontus !

2008-03-14 @ 10:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0