Tobias Lundström

Ja det vore något, en målvakt jag hyllat flera gånger och en målvakt som är för bra för allsvenskan, det vore någon för Leksand nu när vi ska ta steget tillbaka nästa säsong!

Efter 6 säsonger i klubben tackar Lundström nej till lövens nya kontraktsförslag. Enligt Björklövens sportchef Mikeal Andersson har klubben gjort allt för att behålla Tobias men inte lyckats.

Jag hoppas Leksand har ett finger med i detta spel. Jag har inte hört något konkret trovärdigt rykte när det gäller detta men hoppas få höra det inom en snart framtid.

image29
Spelar han i den blåvita tröjan nästa säsong?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du tro att dom skulle ta inn en målvakt som är bättre änn eddie läck när dom nu valt att sattsa på honom. och om björklöven inte lyckats behålla honom, hur ska leksand, men en betydligt mindre budget änn förra året kunna locka??

2008-04-17 @ 16:47:43
Postat av: Pontus

anonym

Jämför du Leksand och lövens budget kan löven inte mäta sig, lägg där också till att han med största sannolikhet vill spela i ett bättre lag, ett lag som kan gå upp. O vad det gäller Leksand o att dom skulle satsa på Läck får vi se.. jag tror dom kan ändra sig!
Enligt mig måste man se till klubbens bästa, inte en persons bästa (dvs läcks bästa) Vi behöver en Lundström eller en Thalberg... men helst Lundström!

2008-04-17 @ 17:01:58
URL: http://pontustankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0