Så skönt att se

Har Zappat lite emellan fotboll och hockey från period två mellan Linköping-Hv71. Men något jag verkligen tänder till på är Mathias Svenssons sätt att vara bland fansen. Svensson som för er som inte hänger med riktigt i fotbollen har spelet i Elfsborg men nu har hand om lagets forwards. Det värmer att se honom i klacken. Hjärta även kallat, mer sånt tack!
image25
Krigare som spelare!

För övrigt ser man också ett lag med problem. Visserligen mycket skador men med den relativt breda trupp AIK har måste man spela bättre. Dock tror jag gnaget kommer igång mer o mer jue längre säsongen går.

Hockeyn kan jag inte säga så mycket om förutom första perioden men också vissa delar av matchen i stort. Jag måste säga att Linköping imponerade grymt på mig i första perioden. Många säger att Hv var dåliga men det är inte lätt när man möter sveriges för tillfället bästa lag. Jag håller Linköping som favoriter över hela matchserien trotts Hvs extra hemma match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0