Så länge hoppet finns...

Så finns möjligheterna att gå upp! Visserligen har vi inte det i egna händer längre men fortfarande kan Leksands IF spela i elitserien nästa säsong.

Men det är 9 poäng av 9 möjliga som gäller. Det ska även till några resultat som går våran väg men varför ge upp när man inte har någon anledning till att göra det? Jo jag förstår...

  • Laget spelar skit senast
  • Egentligen tyder inget på att vi kommer ta tre raka
Nej det gör ju inte det. Men vinner vi bara idag och sen tar Brynäs av bara farten så är jag helt säker på att vi skulle slå ett Malmö i sista omgången!

Ikväll tror jag att Rögle tar poäng av Brynäs! Jag tror även att det finns chans till kryss mellan Mora o Malmö. Eller är det mitt hjärta som säger detta? Jaja hur som helst finns fortfarande chansen kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0