Problem var namnet

Ja det är inte mycket som går ens väg nu alltså, problem, problem och åter problem!

Inte riktigt frisk heller.. 

Blir att vila hela denna vecka ut så får vi se om jag kan träna på måndag och kanske tävla på tisdag.

Jag har studerat vad som hänt i idrottsväg under de senaste dagarna då jag vart borta och kanske inte haft den bästa koll på det senaste.

Faktum är att man missar väldigt mycket även fast man bara är borta under några dagar.

Mycket glädjande var att Eneqvist kritade på nytt kontrakt och som bloggen sa tidigare skulle Pettinen spela i finland denna säsong. Nu väntar vi bara bara på lite nyförvärv!

Kommentarer
Postat av: Måns

Har du några rykten på lut Pontus? Främst rörande nya spelare.. :P

2008-04-17 @ 10:37:55
Postat av: Pontus

Måns

Det finns en del rykten, jag kommer skriva direkt när det börjar hetta till =)

2008-04-17 @ 14:42:26
URL: http://pontustankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0