Onsdag

Såhär dagen efter känner jag mig mer hoppfull när det gäller Leksand än på länge. Leksand ska ta fullt mot Rögle och Västerås. Sedan väntar Brynäs borta och det blir nyckeln till att gå för Malmö hemma slår vi i den sista omgången! Så upp med hakan för det är inte över!

Har nyss vart ute o tränat, känns skapligt faktiskt men man ser fram emot lägret i stockeholm nu i mitten på april. Ska bli skönt att få chansen att skapa en rejäl grund där borta. Du i bilen- Titta tillbaka i tiden!

Måste säga att jag är imponerad av Manchester Untied nu alltså, man gjorde så Roma egentligen inte hade en chans, riktigt bra gjort! Jag misstänker att det är en del united fans som läser. Ni kan verkligen gå rakryggade!

Frästen måste jag säga att det mail jag fick (förmodligen från en moring) som är så bitter för att han just håller på Mora kan jue säga det han har att säga Face to Face nästa gång!

Nej nu blir det frukost och kanske någon film, det har kommit lite film man inte sett på sistonde så det kanske är lika bra att börja beta av igen!

image18
Vi leksingar håller oss alltid uppe!

Kommentarer
Postat av: Nirs

ja hoppas att LEKSAND tar säg upp i elitserien i år =)..dom hade bara otur tur igår ne dom förlorad mot mora =( mmen de e$ bara att ta nya tag till nästa match =)första matchen måt malmö spelade dom jävligt dåligt!!!för de e ju jämt mellan lagen i tabelen så!!!

2008-04-02 @ 14:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0