Målvaktssidan säsongen 08/09

Jag vet att Leksand sagt att man ska satsa på Läck denna säsong. Jag säger inte att man inte ska ge Läck chansen, för den kommer han få! Det jag säger är att vi sysslar inte med någon social verksamhet, egentligen skiter jag i vem som står... bara den som gör det gör det bra och att vi går upp! Jag känner att det skulle vara skönt med en till bra målvakt, en Lundström eller en Thalberg!

För oavsett om Läck skulle få konkurrens av någon av dessa målvakter skulle han fortfarande få stå mer än förra säsongen. Man skulle kunna dela på sysslan mellan två målvakter o jue närmare kvalserien vi kommer skulle den som visat sig vara bäst få vakta kassen i kvalet.

Jag tror på Läck, han kommer bli riktigt bra... han är bra! Men samtidigt är han inte så bra att ska vara given första målvakt. Därför hoppas jag verkligen det värvas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0