Leksand har det i egna händer!

Inget kan hota Leksand förutom just Leksand själv. Vinner vi båda matcherna mot Brynäs och Malmö går vi upp oavsett hur det går i de andra matcherna.

Matchen idag kan jag inte säga så mycket om eftersom att jag inte sett en minut. Men jag ser så pass mycket som slutresultatet 2-4! Helt underbart med tre pinnar och tydligen var Houkko bästa leksands spelare,det behövs verkligen! Skott 14-32 talar väll också för att Leksand var ganska överlägsna.

Nu är det bara att se fram emot en avslutning som är precis så nervkittlande som bara en kvalserie kan vara.

Men som sagt vinner vi resten går vi upp!

Kommentarer
Postat av: Emma

kolla tävlingen på min sida om bloggdesignen!

2008-04-06 @ 18:33:52
URL: http://emmchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0