Laddning inför kvällen!

Ja detta blir det sista inlägget före match. Min dator står hemma oss Jens så inget fm blir det som laddning utan det får bli lite tv tittande, vem vet det kanske är den bästa laddningen ?!

Under gårdagen sattes det ett nytt rekord i antalet sidvisningar ännu en gång på bloggen. Riktigt skoj att det fortsätter att gå framåt. Bloggen kan även utlova en ny intervju under morgondagen!

Har vart i stan med Jens och hans far Peter under dagen.

Nej nu börjar drar jag mig ifrån burken ett tag.. skriver efter match ikväll!

Nu krossar vi Rögle ikväll!

Kommentarer
Postat av: Per

Om du försvarar Belfour efter den här matchen, då vet jag inte vad.. Patetiskt. Så jevla skönt att han gjort sin sista match i LIF-tröjan nu, så man slipper se hans negativa inverkan på försvarsspelet. För övrigt är Houkko, Jackman, Granath och Elofsson de enda backarna som är önskvärda inför nästa säsong. Oavsett var vi spelar! Också tråkigt att medge samt inse att LIF inte är bättre än såhär. Ett lag är inte bättre än den svagaste länken.. Som det ser ut idag har vi INGENTING i elitserien att göra innan Lundström fått ordning på saker och ting.

För övrigt ska han också ha sig en känga. Lind, Petro och Jackman är bra värvningar. Resten kan slängas långt, långt bort. Vill inte se en enda chansvärvning till i klass med Grosek, Belfour eller Nielsen. Hellre svenska utvecklingsbara spelare..

2008-04-04 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0