Klump i magen

Nu börjar tankarna komma, match idag, en livsviktig sådan.. kan det bli mer nervöst? Jag tror knappast jag hade vart lika nervös om jag stod på startlinjen i ett VM som nu.

Belfour i kassen som jag hade förväntat mig!

Jag vill att tiden går nu så skådespelet kan börja...

Nycklarna idag blir att tajta till det, spela en deffensiv hockey. Hjälpa varandra och vara förbaskat tajta framför kassen!

Bergenström måste upp något snäpp till, han skapar mycket men pucken vill liksom inte in.

Det verkar som petningen  av Grosek fortsätter. Visst kanske han har en del fina egenskaper framåt men idag blir det kriga och då är Markus Persson en bättre spelare.

Vid sex tiden glider jag ner mot Lindqvist för att försnacka upp detta krig, ett krig som blå o vit ska vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0