I stockholm med hockey på hjärnan

Jag sitter här i ett bibliotek på Bosön. Jag ser att bloggen de senaste dagarna fått ett rejält uppsving vilket så klart glädjer. Man skriver för att folk ska läsa och självklart kommer bloggen fortsätta satsa! För jag är säker på att denna blogg är den bloggen som kanske inte kommer komma med mest av intresse va gäller tankar och funderingar när det gäller Leksands IF men också annat så klart.

Jag skulle äta lunch här igår efter ett pass och gissa vem som sitter i matsalen, jo Niklas Eriksson.. mr Leksand! Tyvärr han jag inte gå fram för i samma stund som tiden fanns var han borta. Hade även tänkt att ställa några frågor som skulle läggas upp här men det får komma någon annan gång.

Petrovicky gånger två i Leksand nästa säsong? Ett rykte säger att bror Petrovicky ska intressera Leksand.. intresserar det mig? Tveksamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0