Halsont

Det finns en ramsa som går "nu händer det igen, nu händer det igen, vi vänder o vinner.. vi vänder o viiiner, nu händer det igen!". Den passar bra in nu, för nu händer det igen. Jag hoppas inte det är något allvarligt men jag stod över kvällens pass pga halsont. Känns inge vidare men det är klart att jag kanske vart lite för frisk den senaste tiden för att det ska vara sant, 2 månader kanske är för mycket?!

För att göra Bosön blått o vitt sitter jag såhär före kvällsfikat med en leksands halsduk.

Har sett delar utav den nu pågående finalmatchen mellan Hv71 och Linköping. Der roligaste hände redan före match då Tomas Andersson (domaren) hade Markus vinnerborgs tröja på sig, orsak- Kaffefläck!

Jag hoppas det börjar på att hända saker i Leksand snart, det känns som om jue tidigare spelarna blir klara desto bättre är det helt klart. Dels för att fler spelare av klass finns tilgängliga men också för att ha med dom i laget direkt från början i försäsong träningen om det är möjligt.

Ikväll blir det svensk tvs i särklass bästa program just nu, 100 höjdare! Har längtat länge, eller rättare sagt sen senaste måndagen.

Blir tråkigt detta om jag har ont i halsen kommande dagar också. Träningsläger utan träning är som hockey utan Leksand, som sommar utan sol eller en gran utan barr.

Nej nu tackar jag för mig och återkommer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0