Hallo där Robin Leandersson

Jag lovande en ny intervju, den kom också men blev en dag försenad... hoppas ni accepterar det!

Jag tog kontakt med en bekant från stockhomstiden. När jag gick på Sollentunas löpargymnasium gick jag och denna kille i samma klass och vi bodde i samma stundenboende. En stor löpartalang och en förjävligt skön människa...

Tjenare Robin vad göres? - Jag sitter o ser på fotboll och formel 1. Väntar även på Middlesbrough-Manchester United.

Hur funkar träningen ? - Det funkar mycket bra, det ser bättre ut än på länge. Jag har fått vara frisk och skadefri ett bra tag nu och det har gett resultat!

Några mål med säsongen ? - Eftersom att jag springer för Malmö måste jag kvala in till SM o då krävs 3.52 (1500m) så det är väll mitt stora mål inför sommaren!

Framtida mål ? - Ser man ur ett svensk perspektiv är det jue att gå under 3.40 o därmed bli en av de bästa svenskarna genom tiderna. Men också göra något stort mästerskap internationellt.

Du som följer Leksand på distans och inte håller på klubben vilken bild har du av Leksand som by? - En liten håla som egentligen inte gör så mycket mer än kollar på hockey hehe.

Av Leksands IF da ?
- En anrik förening som det går tungt för.

Vad tror du om Leksands chanser att gå upp i år ? - Chanserna finns jue helt klart, alla slår alla i serien och idag tror jag ni vinner med 1-6!

Vad händer i sommar da ? - Tävla och då framför allt svenska GP tävlingar men ska väll också försöka komma utomlands o tävla lite. Under hösten blir det Australien tillsammans med flickvännnen men ska också försöka hinna med någon festival. Swedenrock och Hultsfred (ska se Machinae Supremacy)

Du håller ju på Frölunda, är du nöjd med lagets säsong ?- Egentligen inte men det gick ju bättre än säsongen före. Men laget har för mycket mätta spelare. Man behöver en bättre blandning. Nu har man unga och gamla spelare, jag tycker man ska ha lite fler spelare som är mittemellan i ålder.

image22
Robin till vänster :P

Några snabba:
Inte kunna prata under en månad eller att ha analklåda under en månad?
Inte kunna prata haha
Brännas ihjäl eller frysa ihjäl? Frysa ihjäl
Bli hårig som en apa eller få grishud över hela kroppen?
Hmm, Grishud haha

Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö:
Gummibåt, pump och ett par åror

Till sist vad önskar du dig mest just nu? - Att Manchester United vinner ligan!

Då tackar bloggen Robin för att han ställde upp =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0