Hallo där Mats Hellberg

Under fredags kvällen ringde bloggen upp grundaren av Sågmyra SK och till lika min tränare och eldsjäl i klubben Mats Hellberg. Enligt mig den bästa tränaren jag skulle kunna ha och en mycket fin människa i övrigt.

image30
Den enda bilden jag hittade men som ni förstår är det personen till höger!

Hej mats vad gör du denna fredagkväll? - Jag sitter o halvsover och äter jordnötter, samtidigt som så ska det låta är på tv.

Vad händer under helgen? - Vi får faktiskt hem barnen i helgen, vi ska ha en gemensam "däckbytardag" med mat inblandat. Sen fyller svärmor år också så det blir en riktig familjehelg!

Vi har jue precis avslutat ett Bosöläger, hur tyckte du det funkade? - Jag tyckte det funkade riktigt bra. Resa både dit och hem problemfri, mat o boende kanon så det kan inte bli så mycket bättre. Sen finns jue allt tillgängligt, fina löparspår, tillgång till rehab träning osv.

Vad driver en eldsjäl som dig att arbeta så som du gör för klubben? - Idrottsintresset så klart men också att just hjärtat brinner för Sågmyra eftersom att jag bor här. Att se utveckling på alla plan är självklart också väldigt kul!


5 snabba

missionärsställningen eller En pizza? Nuförtiden ser jag pizza, dock gällde inte det förr hehe
Löpning eller Skidor? - Skidlöpning svarar jag då
Levande begravd eller falla fritt från 1000 meters höjd? Falla fritt.... i vatten med benen först haha
Hockey eller Fotboll? Hockey
Springa en stekhet stockholmsmara utan vätska eller vara utan mat o dryck i två dagar? Vara utan mat o dryck i två dagar haha

Till sist vad önskar du dig mest just nu? - Att det ska bli sommar snart!

Jag personligen och bloggen tackar för att vi fick störa i en mycket viktig människas fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Underbar människa dendär karln! tack för att du finns mats!!

2008-04-19 @ 17:19:18
Postat av: Smsa Låna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 06:05:30
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0