Hallo där John Ohlsson!

Ingen har väll missat att det ikväll är dags för del 2 av 2 i daladramat mellan Mora och Leksand. Jag satt och tänkte lite o kom på att känner jag någon moring ? Jo fan jag känner en ! dom är sällsynta men nog känner jag ett unikt exemplar allt. John Ohlsson från Grycksbo är moring. Bloggen plockade upp telefonen ur byxfickan och ringde upp denna sällsynta varelse.

Tjenare, vad gör du ? - Jag har nyss ätit klart, det blev mat på Kina thai i falun. Har nyss avslutat en utbildning.

Jaha, vilken utbildning ? - Maskinförare, vilket innebär de flesta typer av maskiner, grävmaskiner osv

Vad händer i sommar då ? - Jag siktar väll på att jobba. Det dyker väll förmodligen upp jobb nu i mitten av april då tjälen släpper ur marken.

Mora-Leksand ikväll, hur går det ? - Jag får jue lov att tippa med hjärtat så jag säger 3-1 till Mora, vi tar revansch efter förra matchens förlust.

Vad kommer bli avgörande ? - Hemmaplan borde väll vara den avgörande faktorn.

Kommer Mora stå som etta eller tvåa när vi ser tabellen efter 10 omgångar ? - Japp det tror jag, Mora kommer tvåa efter Brynäs och spelar därmed Elitserien nästa säsong.

För att de som inte vet vem du är ska få en liten aning om vem du är frågar jag vad du gör på fritiden osv ? - Jag styrketränar en hel del, har även börjat springa nu. Umgås mycket med kompisar och sen slinker det väll ner någon öl också hehe.

Bloggen passade också på att ställa några snabba frågor och krävde snabba svar!

Hängas eller Dränkas ? Dränkas
Döv eller Blind ? Döv
Ha rävpäls eller fiskfjäll över hela kroppen ? Rävpäls måste jag nog säga då haha
Livstid eller Dödsstraff ? Livstid

Lite smått o gott om John:

Favorit mat: Kina mat
Lyssnar på: Lars Winnerbäck
Favorit film: Green Street Hooligans

Tre saker du skulle ta med dig till en öde ö ? - hmm, ja då skulle jag ta med mig en båt, systrarna simpsons och EN kondom

Till sist, vad önskar du dig mest just nu ? - Att jag får ett fast jobb

image16
Då får bloggen tacka för att vi fick störa, en liten undran bara... vad har han i glaset ?! =)

/ pontustankar.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Strandini

Antar att han menar ashley och jessica simpson... men det hade vart roligare om han menat .. Lisa och Maggie simpson. det hade vart humor! ;D

2008-04-01 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0