Grusplan

SItter o ser på Arsenal-Liverpool, första halvlek är precis slut och jag tycker det har varit en riktigt bra match, betydligt bättre än jag trodde!

Var på träning idag, fotbollsträning och man inser att grus det är fan inte bra eller.. MenMen vad tjänar det till att klaga, ingenting! Jag är glad bara man får spela boll...

Fick nyss reda på något väldigt känsligt...

Såg även en av de sämsta filmerna jag sett idag, "The darjeeling"... se den inte !

Men kommer nog efter fotbollen se "en långvarig förlovning". Den ser jag fram emot, hoppas den är så bra som den verkar!

Kommentarer
Postat av: Robert

Va spelar du i för lag? :P

2008-04-03 @ 00:17:09
Postat av: Pontus

Robert

Grycksbo lirar jag i.. Så det är nära och bra! hehe

2008-04-03 @ 09:34:38
URL: http://pontustankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0