Fredag kväll

Har idag vart hem till Jens och gjort en intervju med honom. Intervjun kommer gå under kategorin "profilen" och kommer förmodligen läggas upp under morgondagen.

Det börjar närma sig läger dags för mig, på söndag sticker vi (dvs klubben) till stockholm. Bosön är målet på färden, det ska bli riktigt skönt att komma iväg o träna på lite annan mark och även få boende, mat och dylikt i toppklass! Undrar dock vem som blir rumskamrat ja, blir det toppklass eller ej?
Jag ska självklart försöka blogga så gott jag kan under veckan ändå...

Har haft en liten känning av eventuell sjukdom efter gårdagens pass så jag tar det lungt idag och imorgon så jag är redo för 2-3 pass om dagen under en 5 dagars period.

Bröderna Jönsson i Rögle nästa säsong? Vem vet..

Nu blir det att dricka lite kaffe och ge sig ner mot Jens o se på film!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du har Profil med i Bloggen. Det vill jag se mer av Pontus. Kram från din bästa faster (du har bara en haha)

2008-04-12 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0