Första matchen på länge

Ja nu var första fotbollsmatchen på ett tag avklarad. Första 15 var en ren katastrof från min sida, tror aldrig jag spelat sämre och hoppas jag aldrig kommer göra det heller...

Men efter det tycker jag att jag börjar på att bita mig in i matchen, fick någon smäll som tände till lite. Sen började dom sidorna som är mina styrkor sitta allt mer.. Pontus utan teknik är som att vara en katt som är en hund, dvs ingenting!

Vi fick stryk med 1-2 men ändå kändes det som om vi var det bättre laget!

Nej nu ska jag försöka hänga i skapligt, det var första matchen på flera år men ska som sagt försöka att vara med på ett så bra sätt som de går!

Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0