Drömvärvningarna

Det finns alltid spelare som är mer välkommna än andra, det finns spelare som du, jag, hon eller han alltid suktar efter. Hade Leksand spelat i elitserien kommande säsong hade jag inte betvivlat att något sådant namn hade kommit, nu är jag dock lite mer tveksam.

Andreas Karlsson: Har Tampa Bay som klubbadress i NHL. Har sets i Leksand men jag misstänker att det är av mer naturliga själ (har hus i trakten) Men visst ska man klassa Andreas som en drömvärvning. Hade Leksand spelat i Elitserien tror jag Karlsson hade varit ett mycket aktuellt namn.

Lars Jonsson: Har inte spelat en match i NHL denna säsong, har även haft en del skadeproblem. "Lasse" är den drömvärvning jag tror mest på! Jag tror inte alls det är helt omöjligt att få hem honom...

Michael Ryder: Rykten placerar honom i tre klubbar i sverige, Leksand är en av dom! Det ska mycket till men faktum är att Ryder inte alls har haft en sån lyckad säsong i NHL. Hans sämsta hitils poängmessigt sätt. Har vart bänkad en hel del i slutspelet hitils som jag fattade det. Vi får se vad som händer men jag blir inte förvånad om han vänder blicken mot europa och sverige, varför inte Leksand då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0