Bloggen avslöjar ny satsning

Som jag tidigare berättat har jag nya planer va gäller bloggen. Satsningen mot att ha en sån läsvärd och rolig blogg som möjligt går vidare, o nu är det snart dags för nästa steg!

En tävling där målet är att ha 16 deltagare eller 32 om det är möjligt! Men tror att vi startar med 16 bara för att det är första gången.

                                                                                           Såhär kommer det gå till

Jag har 16 personer som går in i tävlingen, 16 namn.
Jag lottar dessa 16 namn så var och en får en motståndare, dvs kommer vi få fram 8 matcher (Åttondelsfinaler)
För att vinna hela skiten måste man ta sig igenom 4 rundor. 

                                                                                          Vilken typ av tävling är det?

Detta är tävlingen för den som vill visa sina kunskaper inom idrottens härliga område. 

                                                                                        Såhär kommer det gå till del 2

För er som vill vara med kommer jag få ett telefonnummer som jag använder när det är dags för tävling. Jag tar den "duell" som är aktuell och ringer upp de tävlande var för sig, dvs inte samtidigt! Jag ställer 20 frågor till vardera person och flest rätt är vinnaren och avancerar till nästa omgång!

Ganska enkelt och till slut har vi en vinnare!

För att anmäla intresse kan man antingen skriva en kommentar eller göra det via min MSN: [email protected]

/Bloggen, pontustankar.blogg.se


Kommentarer
Postat av: päär

jag är lätt på =)

2008-04-25 @ 10:18:00
URL: http://lillpaer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0