Besviken över att säga detta... men

Som leksing får man aldrig glädjas. Varför?

Som leksing tillbringar man sommarn med allsvenskan i tankarna, lika så nu!

Men jag ger fan aldrig upp!!!

Alltså jag trodde aldrig jag skulle säga såhär om leksand denna årgång men laget har tvingat mig att göra de. Leksand räcker inte till. Vi har blivit inbjudna gång på gång och vi bara kvalseriens 5 bästa lag, tyvärr... Dagens match är jag så jävla besviken över. Deffensivt gör vi en bra match men offensivt är det katastrof! Vi känns inte ens farliga när vi kommer in i zon, spelare som Bergenström gör nog ingen glad idag heller. Jag hatar att behöva säga det, Bergenström är inte bra i denna kvalserie heller. Leksands skapar egentligen inget framåt, uddlöst och kraftlöst är ord jag gärna använder. Men som sagt är jag nöjd med deffensiven som är stabil.

 En stor eloge till Kempe som hade kunnat gjort det lätt för sig idag. Han hade kunnat stoppa in Läck i kassen och oavsett hur det gått kunnat gå med huvudet högt när det gäller det beslutet. Nu satte han sig i den position att han lätt hade kunnat blitt hängd i media. Men så fel alla hade, rätt man stod i mål och snälla alla Belfour hatare, inse örnen är stabil och riktigt bra! Men ni smyger fram ändå och med kritiska röster påpekar ni för mig att "rögle matchen da?" Jag svarar att Belfour kan åka härifrån med all heder ibehåll, det finns ett helt lag som gjort sämre matcher än han gång på gång! Idag räddar han Leksand från större förlust och släpper bara ett förbi sig o på det var han helt chanslös. Mer om ämnet kommer när jag lugnat ner mig lite...

Men jag måste kritisera en på isen lite extra idag. Egentligen gillar jag inte att göra det men idag var det en man som var så jävla kåt på att stå i centrum. Vinnerborg! Detta kanske kommer i stridens hetta men fyfan va jag hatar dig!!!

Nej nu orkar jag inte skriva mer för studen, eller rättare sagt ska jag nog sluta.. det är bäst så! Men ett budskap vill jag förmedla... Nu ska vi skicka ner Mora äcklen ner i skiten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0